vineri, martie 12

No harmony with gastronomy


ora: italianului care se crede englez

*Vara'mea iar a daramat cosu de gunoi. Nu stiu cum o face...dar o face. De cate ori se pune pe geam sa fumeze darama cosu de gunoi...*
Si eu sunt o daramata psihic. Ma descompun in particule de maioneza si in molecule de castraveti. Nu va mai ramane mult zahar din mine...of that I'm sure. Mai am un ochi de ou deschis si niste vise prajite cu gem de dorinte. Si la ora asta de dezintegrare sufleteasca-cand tot ce-a mai ramas din mine e o bucata de regret condimentat cu nostalgie- un italian care se crede englez incearca sa puna mana pe virginitatea mea adolescentina. Sau poate e prea mult zis asa. Dar in fond asta urmareste...I'm so sick of them. Nu-mi vine in cap nicio melodie de suflet care sa ma faca sa-mi plang ultimele firmituri de sare. Sunt asa de emo. That reminds me of a song:

The Emo team song:
E is for emotional, ruins evrybodys day
M is for miserable people
O is from on the dark side cause we have some fresh cookies!
COOKIES! YEAH!

Stii, descompunerea asta e un proces foarte lent si al dracului de dureros. E ca si cum te scufunzi in mamaliga fierbinte. Nice and painful. Asa am chef de niste macaroane cu branza!

Poate ca am nevoie doar de inca un Marlboro Light. And I should have one before vara'mea eats me...Ar trebui sa o las sa-mi adune ramasitele si sa le duca o data la gunoi...sau mai bine sa faca o salata din ele...o salata de ganduri.

-raman la Eric Clapton: Wonderful tonight-

Niciun comentariu: